Związek między technologią mobilną a wydajnością pracowników

/

Od wielu lat technologia jest praktycznie wszędzie, ale w ciągu ostatnich kilku lat na pierwszy plan wysunęła się jedna szczególna rzecz - technologia mobilna.

Choć większość ludzi przyznałaby się do zbyt częstego korzystania z telefonu komórkowego, istnieje pewne uzasadnienie tezy, że technologia mobilna mogła faktycznie zwiększyć wydajność pracy. Badania z pewnością wydają się wskazywać na ten kierunek. Jak zatem możesz wykorzystać technologię mobilną w swoim miejscu pracy, aby zwiększyć produktywność pracowników, a tym samym zwiększyć sprzedaż i zyski?

Łatwość przenoszenia urządzeń mobilnych

Jeśli masz pracowników, którzy pracują zdalnie lub w podróży, posiadanie przenośnych urządzeń mobilnych jest dużym plusem. Noszenie ze sobą dużych laptopów może być irytujące, ale w dzisiejszych czasach wystarczy dobrej jakości tablet z klawiaturą. Większość stron internetowych jest obecnie zoptymalizowana pod kątem urządzeń przenośnych, więc w wersji mobilnej można robić dokładnie to samo, co w wersji stacjonarnej.

Pracownicy są coraz bardziej dyspozycyjni

Wspomnieliśmy już o pracy zdalnej, a wykorzystanie technologii mobilnej oznacza, że pracownicy mogą pracować z dowolnego miejsca. Jeśli potrzebują elastycznego trybu pracy, np. mają dzieci lub inne zobowiązania, kilka dni w tygodniu pracy w domu może być wystarczające, aby spełnić wymagania miejsca pracy, a także wymagania pracownika.

Aplikacje do zarządzania czasem i współpracy to także świetny sposób na to, by wszyscy pracowali według tych samych zasad. Można na przykład przeprowadzić grupową rozmowę wideo przy stole konferencyjnym, z kilkoma zabawnymi krzesłami do sali konferencyjnej, włączając sprzęt do wystroju biura i nie tracąc cennych godzin pracy.

Technologia, którą można nosić

Nie musisz już grzebać w szufladach biurek w call center, aby znaleźć telefon, nie musisz uwzględniać dużego sprzętu komputerowego w planowaniu przestrzeni biurowej, ponieważ technologia staje się coraz mniejsza i można ją nosić! Zegarki i słuchawki to sposoby na odbieranie połączeń i dostęp do poczty elektronicznej w podróży. Może to być idealne rozwiązanie dla pracowników, którzy regularnie przebywają poza biurem, uczestnicząc w różnych spotkaniach lub dla pracowników centrów obsługi telefonicznej.